FAE’den rekolte komisyonlarına eğitim

http://giresunhaberci.com/wp-content/uploads/2018/05/rekolte.jpg

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Bitkisel Üretim Genel Müdürlüğünce 16 ilde kurulan fındık rekolte tahmin komisyonlarına yönelik Fındık Araştırma Enstitüsü (FAE) tarafından eğitim programı düzenlendiği bildirildi. FAE'den yapılan yazılı açıklamada, 2016 yılından bu yana fındıkta rekolte tahmininin Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından açıklandığı anımsatıldı. Fındıkta rekolte tahmin çalışmaları Bakanlığın ilgili il müdürlüklerinin koordinasyonu ile FAE, Toprak Mahsulleri Ofisi, üniversiteler, ziraat odaları, fındık ihracatçı birlikleri ve ticaret borsalarının temsilcilerinden oluşan komisyonlar marifetiyle yürütüldüğü aktarılan açıklamada, her yıl fındığın resmi olarak üretimine izin verilen 16 ilde oluşturulan komisyonların çalışmaları sonucunda tahmini fındık rekoltesine ulaşıldığı ifade edildi.


Açıklamada, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Bitkisel Üretim Genel Müdürlüğü tarafından rekolte tahmin komisyonlarının uygulamada birliktelik sağlamaları amacıyla eğitim programı düzenlendiği vurgulanarak, FAE görevlileri tarafından Ordu ve Düzce'de gerçekleştirilen toplantılarda 225 kişiye eğitim verildiği kaydedildi.


Giresun Haberci - Giresun Son Dakika Haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Atatürk’ün Giresun’a gelişinin 93. yılı kutlanıyor

Atatürk'ün Giresun'a gelişi kutlandı