YALOVA GİRESUN KARDEŞLİĞİ


Yalova Giresunlular Kültür ve Dayanışma Derneğinin Bulancak’ta düzenlediği geceye Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman ve Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu beraber katıldı.
Gecenin açılış konuşmasını yapan Dernek Başkanı İbrahim Aslan Yalova’da oluşturdukları birlik ve beraberliği genişleterek sürdürmek istediklerini belirterek “Yalova derneğimizin yapımında her zaman yanımızda olan ve bu gecemize katılan Yalova Belediye Başkanımız Vefa Salman’a, bizleri gurbette yalnız bırakmayan Giresun Belediye Başkanımız Kerim Aksu’ya, Aydındere Belediye Başkanımız Nuri Demir’e ve tüm katılımcılara teşekkür ediyorum Giresun ile Yalova’nın kardeş şehir olmasını istiyorum” dedi.
Bulancak Aydındere Belediye Başkanı Nuri Demir her şeyin sevgide düğümlendiğini, birbirimizi seversek tüm sorunların çözüleceğini söyledi.
Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman Giresunluların kendisinde önemli bir yer olduğunu hatırlatarak görüşlerini şöyle dile getirdi; “ Yalova’da bulunan Giresunlu arkadaşlarım benim arkamda durdular bende kendilerine ne söz verdiysem yerine getirdim. Merkez mahallelere ne yapılmışsa daha fazlasını söz verdiğim mahallelere yaptım. Başkan İbrahim Aslan arkadaşım bu geceye davet edince düşünmeden atlayıp geldim. Burada benim çok değer verdiğim örnek aldığım Kerim Aksu başkanım var. Benim adım Vefa ne söz verdiysem sözümün arkasındayım Yalova Giresunlular Derneği benim en fazla uğradığım arkadaşlarla sohbet ettiğim yerdir. Bundan sonra da hep beraber olacağız sizlerin sorunları, sizlerin talepleri bizim önceliğimizdir. Hepinize katılımınızdan dolayı teşekkür ediyorum.”
Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu gurbette yaşayan hemşerilerle sürekli iletişim halinde olduğunu Yalova’da yaşayan Giresunlu hemşerileri köylerinde dahi ziyaret ettiğini hatırlatarak; “ Belediye Başkanı olarak 24 saat görevdeyiz gittiğim her dernekte sohbette şunu söylüyorum, herkesin farklı siyasi görüşü olabilir. Bizim önceliğimiz beraberliğimiz Giresun’dur. Ben seçildikten sonra parti rozetimi çıkarıyor Giresun rozetini takıyorum. Yalova’da hemşerilerimi ziyaret ettiğimde taleplerini Vefa Başkan’a götürdüm kendisi sağ olsun gereğini fazlasıyla yaptı. Dernek Başkanı İbrahim Aslan sağ olsun ne yaparsa bizi arıyor bizde kendisine destek sağlamaya çalışıyoruz. Yalova ile Giresun’un kardeş şehir olma talebi bizimde arzu ettiğimiz bir konu Vefa Başkanla bu konuyu hallederiz. Bu geceye katılan herkese teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Belediye Başkanı Kerim Aksu misafir Belediye Başkanı Vefa Salman’a özel tasarım fındık plaketi ve Giresun kalite fındık hediye etti. Yalova Giresunlular Derneği kendilerine katkı sağlayan kişi ve kuruluşlara gecenin anısına plaket verdi.

[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="31855,31856,31857,31858,31859,31866,31865,31863,31862,31861,31860" orderby="rand"]

"http://www.giresunhaberci.com/2017/09/17/yalova-giresun-kardesligi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"