Vali Sarıfakıoğulları’ndan yeni eğitim-öğretim yılı mesajı


Giresun Valisi Harun Sarıfakıoğlulları, 2017-2018 eğitim-öğretim yılının başlaması dolayısıyla bir mesaj yayımladı.  Sarıfakıoğulları, mesajında, huzurlu bir tatil döneminin ardından yarın yeni bir eğitim öğretim yılına başlamayacak olmanın mutluluğunu ve heyecanını yaşadıklarını belirtti.

İnsan hayatına yön veren ve şekillendiği ortamların başında aileden sonra okul döneminin geldiğini vurgulayan Sarıfakıoğulları, mesajında, "Gençlerimizin vatanını, milletini seven, bilgili, bilinçli, milli ve manevi değerlerine bağlı, çevreyi ve doğayı koruyan, ruh ve beden sağlığına sahip, doğru düşünen ve sağlıklı karar veren bireyler olarak yetişmesi en büyük hedefimizdir. Hedeflerimiz doğrultusunda, eğitim hizmetlerinin kalitesinin yükseltmek ve eksiklerimizi gidermek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" ifadelerine yer verdi.

Geleceğe yönelik en iyi yatırımın insana, özellikle de çocuklara ve gençlere yapılanlar olduğunun altını çizen Sarıfakıoğulları, şunları aktardı: "İyi bir eğitim bir toplumu geri kalmışlıktan kurtardığı gibi modern, ileri, aydın bir toplum haline de getirir. Bir milleti yücelten ve ilerleten onun eğitimdeki başarısıdır. Çocuklarımızı ve gençlerimizi ne kadar iyi yetiştirebilirsek, onlara ne kadar çok imkan sunabilirsek, ülkemizin yarınları da o kadar parlak olacaktır.  Bu nedenle çocuklarımızı hep birlikte yarının dünyasına, bugünden en donanımlı bir şekilde hazırlamalıyız. Bunun için de ilimizde eğitim öğretim hizmetlerinin nitelik ve nicelik açısından kalitesini yükseltmek, en üst seviyeye ulaştırmak için tamamlanan, devam eden önemli yatırımlarımız bulunmaktadır"

Sarıfakıoğulları, eğitim çıtasını sürekli yüksek tutarak Giresun için çaba sarf etmeye devam edeceklerini belirterek, 2017-2018 eğitim-öğretim yılının tüm öğrenci, öğretmen ve velilere hayırlı olmasını diledi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/09/18/vali-sarifakiogullarindan-yeni-egitim-ogretim-yili-mesaji/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"