Abacıbükü İlkokulu Türkiye Birincisi

Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde bulunan okul ve kurumların internet sitelerini takip edilmesi sıralamasında 54 bin okul arasında ülkemizin önemli okullarını geride bıraktı.

Abacıbükü İlkokulu, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okul ve kurumların internet sitelerini etkin kullanma performansı ile Türkiye’nin önemli okullarını geride bırakarak takip edilme sıralamasında Türkiye birincisi oldu.

Milli Eğitim Bakanlığına bağlı ilk, orta, lise ve halk eğitim merkezlerinin aralarında bulunduğu 54 bin okul ve kurum arasından Türkiye birincisi olan Abacıbükü İlkokulu’nun bu başarısı ilimizde memnuniyetle karşılandı. Türkiye’nin önemli okullarını geride bırakarak Millî Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan kriterlerle günlük olarak belirlenen sıralamaya göre birinciliği göğüsleyen Abacıbükü İlkokulu aynı zamanda ilimiz ve ilçelerimizde de birinci olmanın gururunu yaşıyor. (abacibukuio.meb.k12.tr) adresi ile okuldaki gelişmeleri ve çalışmaları ziyaretçileri ile paylaşan internet sitesi içerik ve güncellik bakımından da takdir ediliyor.

Türkiye’nin önemli okulları ve kurumları arasından sıyrılarak Giresun’a birincilik getiren bu başarının   kendilerini çok gururlandırdığını söyleyen Okul Müdürü Yusuf Durhan, okulla ilgili duyuruları ve gelişmeleri okul sitesinden herkesin takip edebileceğini, başta sitenin hazırlanmasında emeği geçenlere, okul personeline, velilere ve diğer takipçilere teşekkür etmeyi ihmal etmedi.

Durhan, “Milli Eğitim Bakanlığı tarafından belirli kriterlere göre günlük olarak belirlenen sıralamaya göre okulumuz internet sitesi 13 Eylül 2017 tarihi itibariyle güncellik ve içerik bakımından uzun zamandır Giresun il genelinde 1. sıradaki yerini korurken, Türkiye genelinde 53,931 okul içinde 1. sıraya yükseldi. Ayrıca ilk 15 site içerisindeki tek ilkokul oldu. Bu başarıda bizleri yalnız bırakmayarak okul sitemizi her gün ziyaret eden siz değerli eğitim paydaşlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/09/21/abacibuku-ilkokulu-turkiye-birincisi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"