Boubacar Dialiba Giresunspor'da


Senegalli forvet oyuncusu, Boubacar Dialiba Diabang, 1988 Pikine doğumlu. Yeni Malatyaspor, Bosna Hersek, İspanya, Belçika, Polonya’da futbol oynadı.
GOLLERİNİ NASIL ATIYOR?

Dialiba, “Buraya şampiyon olmaya geldim. Çok çalışacağız. Taraftarlarımızın internetten bana yaptığı çağrıları gördüm, etkilendim. Taraftarlarımızın bizim için çok değerli olduğunu biliyorum. Maç içerisinde gol zamanının geldiğini hissediyorum. İçimde bir his oluşuyor. Doğru zamanda, doğru yerde bulunuyorum ve gollerimi atıyorum. Atmaya da devam edeceğim” diye konuştu.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/08/08/boubacar-dialiba-giresunsporda/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"