Pirazizli iş adamı Engelliler Özel Eğitim Okulu yaptıracak


Vali Hasan Karahan, İlimizde, engelliler özel eğitim okulu yaptırmak isteyen Pirazizli hemşerimiz Talip Emiroğlu ile yapılacak olan okula ait protokolü imzaladı.

Vali Hasan Karahan, eğitim alanındaki yatırımlarıyla adından söz ettiren, BJK Koleji, Avrupa Koleji, Avrupa Eğitim Vakfı, Kent Koleji, Avrupa Meslek Yüksekokulu ve Kıbrıs Ada Kent Üniversitesi kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Talip Emiroğlu’nu makamında kabul etti.

Aslen Pirazizli olan Emiroğlu ile bir süre sohbet eden Vali Karahan, memleketine yaptığı yatırımından dolayı kutlayarak, en iyi yatırımın insana yapılan yatırım olduğunu söyledi. Giresun Valiliği adına Vali Hasan Karahan ile müteşebbis eğitimci Talip Emiroğlu arasında imzalanan protokole göre, ilimiz Merkez ilçe Aksu Mahallesine 1937 ada 1 parsel üzerine 5 bin 970 m2’lik alan üzerine 14 derslikli Engelliler Özel Eğitim Okulu yaptırılacak.  22 Haziran 2017 tarihinde imza altına alınan protokol gereği yapım işine en geç 60 gün içinde başlanacak ve 18 ay içerisinde teslim edilerek Milli Eğitime devredilecek. Ali Haydar Emiroğlu ismi verilecek olan okul Milli Eğitime devrinin ardından açılışı gerçekleştirilerek eğitim öğretime kazandırılacak.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/06/23/pirazizli-is-adami-engelliler-ozel-egitim-okulu-yaptiracak/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"