Merkezde İlkokul sınıfları kura ile belirlenecek


Giresun Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt, 2017-2018 eğitim öğretim yılında Giresun merkezinde bulunan ilkokullara yeni kayıt yaptıracak olan öğrencilerin sınıflarının kura yöntemi ile belirleneceğini açıkladı. Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt, Giresun merkezde ikili öğretim yapan ilkokullarda ve bazı öğretmenlerin tercih edilmek istendiğine dair duyumlar aldıklarını bu konunun önüne geçmek için de bu okullara kayıt yaptıracak olan öğrencilerin sınıflarının kura ile belirleneceğini söyledi. Milli eğitim Müdürü Akkurt, kura ile sınıf belirleme yönteminin merkez için olacağını diğer ilçelerde bu uygulamaya gerek görülmediğini de belirterek, “Öncelikle her okul kendi bölgesine kayıtlı öğrencileri kabul edecek, bu konuda hazırladığımız yazılı yakında okullara göndereceğiz” dedi.
Buna göre Giresun Merkezde bulunan ve velilerin tercih ettiği Yeşilgiresun ve Gazipaşa İlkokullarında bu yıl 1.sınıfa  gidecek olan öğrenciler sınıfları için kura çekecekler.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/06/14/merkezde-ilkokul-siniflari-kura-ile-belirlenecek/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"