Giresun Uğur Anadolu Lisesi’nde muhteşem mezuniyet


Giresun Uğur Anadolu Lisesinde eğitim gören “92” liseli öğrencisi, Giresun Uğur Anadolu Lisesinde düzenlenen 2016-2017 eğitim öğretim yılı mezuniyet töreninde büyük bir coşkuyla geleceğe Uğurlandı.

Uğur Okulları’nın 2016-2017 eğitim öğretim yılı mezunları, Giresun Uğur Anadolu Lisesinde gerçekleşen törenle diplomalarını aldı. Giresun’da hizmet veren Giresun Uğur Anadolu Lisesi 92 öğrencisine yaklaşık 800 kişinin katıldığı görkemli törenle, unutulmaz bir mezuniyet hatırası hediye etti.

Türkiye’nin dört bir yanında eğitim hizmeti veren Uğur Okulları’nın Giresun’daki 92 öğrencisi, mezuniyet coşkusunu Giresun Uğur Anadolu Lisesi’nde yaşadı. Öğrencilerin heyecan ve mutluluğu bir arada yaşadığı törene, velinin katılımlarıyla gerçekleşti.

[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="29336,29337,29338,29335" orderby="rand"]

Giresun Uğur Anadolu Lisesi Kurucu Temsilcisi Faik Karakılıç, Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Enver Yücel’in mezun öğrencilere “Kendinize güvenin, İyi bir eğitim öğretim sürecinden geçen öğrencilerimiz kendilerine güvenmeli. Bu arada Türkiye’nin ve dünyanın sorunlarına çözüm aramak için de gece gündüz çalışmalı ve Türkiye’de birlikte yaşam kültürünü egemen kılmak için uğraşmalılar. Artık Türkiye onların avuçlarının içinde ve onu değiştirip ileri götürmek ellerinde.  Bu yüzden mutlu ve gururluyuz. Türkiye’nin uğurlarını bugün geleceğe uğurluyoruz” mesajını iletti.

Giresun Uğur Anadolu Lisesi Müdürü Mustafa Kasap, “Sevgili gençler mezun olarak yeni bir hayata yelken açan tüm öğrencilerimizi kutlarım, hayatta birçok zorluklarla karşılaşacaksınız bu zorluklar karşısında bilgi ve becerilerinizle başarılı olacaksınız. Bu yolda şansınız bol yolunuz açık, yol göstericiniz bilim ve akıl olsun” diyerek sözlerini noktaladı.

Giresun Uğur Anadolu Lisesi Kurucu Temsilcisi Faik Karakılıç, Kalbinizin sesini dinleyin kalbinizin isteğini yapın dedi, Türkiye ve dünya değişiyor. Bu yüzden biz de öğrencilerimize farklı alanlarda yeni dünya ve yeni anlayışla eğitim öğretimlerini sürdürmelerini tavsiye ediyoruz” diyerek sözlerini noktaladı.

MEZUN ÖĞRENCİLER MUTLU VE HEYECANLI

Açılış konuşmalarının ardından mezun öğrencilerin 11. sınıf öğrencilerine flamalarını teslim ettiği anlar renkli görüntülere sahne olurken, yıl boyunca spor, sanat, bilim ve kültür alanında başarılı olan öğrencilere de “Uğurlu Yıldızlar” geleneği başlatılarak ödülleri verildi. Törenin sonunda 92 öğrenci, ışıklı renkli balonlarına dileklerini yazıp, geriye doğru sayarak aynı anda keplerini havaya fırlattı. Mezuniyet gecesi Havai fişek gösterisiyle son buldu.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/06/30/giresun-ugur-anadolu-lisesinde-muhtesem-mezuniyet/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"