SP, “Uzlaşı ve Kardeşlik”


Saadet Partisi İl Başkanı Ömer Öztürk, 16 Nisan referandum sonucu ile alakalı bir basın açıklaması yaptı.

Açıklamasında 16 Nisan referandum sonucunun memleketimize, milletimize, bölgemize ve insanlık için hayırlar getirmesini temenni ettiklerini söyleyen Ömer Öztürk, “Milletimiz tercihini yapmış ve çok az bir oy farkı ile Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemine onay vermiştir. Çıkan bu sonuçlar üzerinde her kesimin, özellikle AKP’nin çok iyi değerlendirme yapması gerekmektedir. Milletimiz bu referandum sonuçları ile her kesime özellikle iktidar partisine ince bir ayar çekmiştir. Bu referandumu çantada keklik görerek uçuk rakamlar açıklayanlar, milletin sağduyusunu hesaba katmadıklarının acısını referandum akşamı çekmişlerdir. Rakamların birbirine bu derece yakın olması ‘istediğimi yaparım’ havasında olanları bozguna uğratmış ve bundan sonra atacakları her adımın hesabının sandıkta karşılığının olacağının sinyalini vermiştir” şeklinde konuştu.

Saadet Partisinin, baştan itibaren izlemiş olduğu sağduyulu ve uzlaşmacı politikalarının, referandum boyunca iktidar ve muhalefet kanadının söylemlerine büyük etkisi olduğunu belirten Öztürk, “Bu yüzden referandum sonuna doğru tansiyon iyice düşmüş, herkes kutuplaştırıcı ve ayrıştırıcı söylemlerden vazgeçmiş, uzlaşı ve kardeşlik galip gelmiştir. Böylece Saadet Partisinin gücü ve haklılığı ortaya çıkmıştır. Çünkü biz gücümüzü hak’ tan ve adaletten alıyoruz. Saadet Partisi bu ülkenin lokomotifi ve geleceğidir. Genç kadrolarıyla dimdik ayakta ve Yeniden Büyük Türkiye ve Yeni Bir Dünya’yı kurmaya hazırdır” ifadelerini kullandı.

Milletin iradesine her zaman için saygı duyduklarını ifade eden Ömer Öztürk, “Partimiz adına 16 Nisan referandum sonucunun bir kez daha devletimize, milletimize, bölgemize hayırlar getirmesi temennisinde bulunuyor ve milletimize şükranlarımızı sunuyorum” dedi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/04/18/sp-uzlasi-ve-kardeslik/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"