Düş Kütüphanesi Çavuşlu’da açıldı


İstanbul Ticaret Üniversitesi, Üretim Araştırmaları Kulübü öğrencileri tarafından başlatılan ve ‘Sosyal sorumluluk değil toplumsal zorunluluk’ sloganıyla, Giresun Vakfı ile ortaklaşa sürdürülen “Düş Kütüphaneleri” projesi Çavuşlu’da hayat buldu.

Üretim Araştırmaları Kulübü “Düş Kütüphaneleri” projesi ve Giresun Vakfı’nın desteği ile Çavuşlu İlk/Orta Okulunun Kütüphanesi 7’den 70’e herkesin faydalanabileceği kitaplar ile donatıldı.

Açılışa Abdurrahman Ada'nın "Okumak bir devâ, Anlamak bir şifa" sözleri damga vururken, tüm konuşmacılar okumanın önemine vurgu yaparak kütüphanenin yapımına katkısı olanlara teşekkür ettiler. Görele Belediye Başkanı Tolga Erener ise yapmış olduğu konuşmasında, okumanın önemine değinerek, başarının ardında bilgi edinmenin yanı sıra araştırma olanaklarının da belirleyici bir etken olduğunu ifade etti.

Bu projenin en önemli özelliği ise sadece kitap yardımı ile sınırlı olmaması, bir kütüphane için gerekli raflardan, bilgisayara, çalışma masalarından, halısına boyasına kadar bir kütüphane için gerekli tüm ihtiyaçlar karşılanıyor. Öğrencilerin çalışmaktan sıkılmayacağı bir kütüphaneler oluşturma amacıyla yola çıkan Düş Kütüphaneleri projesi, bugüne kadar Türkiye’nin birçok il okullarından, köy okullarına kütüphane açmayı başardık ve devam edeceğiz” dedi.

Açılışa; Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt, Görele İlçe Milli Eğitim Müdürü Şenel Dede, Görele Belediye Başkanı Tolga Erener, Çavuşlu Belediye Başkan Vekili Rıza Keskin, Esenyurt Belediye Başkan Yardımcısı Abdurrahman Ada, Giresun Vakfı Yönetim Kurulu Üyeleri Cumhur Melikoğlu, İstanbul Ticaret Üniversitesi Üretim Araştırmaları Kulübü Başkan Vekili İsmail Emre Karaağaç, Giresun Çavuşlu İlk/Orta Okul Müdür Vekili Erdem Çolak, Çavuşlu Okul Aile Birliği Başkanı Rıfkı İyidere, Siyasi Parti Temsilcileri, Eynesil Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Araştırmacı yazar Mevlüt Kaya, Vatan Giresun Gazetesinden Nuri Yılmaz, Trt Muhabiri Bekir Öztürk, Eynesil Ajanstan Fikret Bodur, Mavi Karadeniz Tv, Öğretmen ve Öğrenciler katıldı.

Açılışın ardından okul kütüphanesini gezen ve bilgi alan protokol yetkilileri, kütüphanenin oluşturulmasına katkılarından dolayı Giresun Vakfı Yönetim Kurulu Üyeleri Abdurrahman Ada’ya ve Cumhur Melikoğlu’na birer plaket taktim edildi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/04/26/dus-kutuphanesi-cavusluda-acildi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"