BOZBAĞ HELALLİK İSTEDİ!


TFF 1. Ligde Giresunspor 6 haftalık serisini İstanbul deplasmanında Ümraniyespor karşısında aldığı 1-0'lık yenilgiyle bitirdi.
Pazar günü alınan 1-0'lık yenilginin ardından dün basın toplantısı düzenleyen Giresunspor Kulüp Başkanı Mustafa Bozbağ, “Pazar günü hem şahsım, yönetim kurulum, camiam adına sürpriz bir sonuç aldık. Bunlar futbolun içersinde olan şeyler, ben öncelikle Atatürk Olimpiyat Stadında bizleri yalnız bırakmayan 6 bin taraftarımızdan helallik istiyorum. Onlar haklarını helal etsinler” dedi.
Tüm taraftarlardan özür dileyen Bozbağ, “Maç esnasında gerçekten çok gururlandığım, duygulandığım bir tablo gördüm. Maçı seyrederken, maçın dışında onları seyrettim. Gerçekten ne kadar büyük bir camiaya başkanlık yaptığımı daha net gördüm. Onların hepsinden özür diliyorum hiç merak etmesinler, o çocuklar 8 maçta 7 galibiyet yaptılar bir maç kötü oynama hakları var ama bunun nedenini, sebebini kendi ailemiz içerisinde halledebilecek yapıda bir yönetim kuruluyuz. Futbolcularla yaptığımız toplantıda, hedeflerimizi söyledik ona göre primlerini okuduk, maç başlarını yatırdık sağ olsun onlar da bugüne kadar gereğini yaptılar. Bir maçta bu çocukların çok fazla eleştirilmesinden yana değilim ama bu kadar da arzusuz, isteksiz oyunun da sebeplerini tabi ki araştırıyoruz. Futbolda olağan şeyleri görüyoruz olağan şeylerin dışında neler olduğunu da çözmek, halletmek yönetim kurulunun işidir kimse merak etmesin” diye konuştu.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/03/08/bozbag-helallik-istedi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"