Vali Öğrencilere kitap okumalarını tavsiye etti

Okul ziyaret ve incelemelerine devam eden Vali Hasan Karahan,  Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu’nda incelemelerde bulundu, Okul Müdürü Remzi Ermiş’tan okulun eğitim-öğretim ve fiziki durumu hakkında bilgi aldı. Okul bünyesinde, ortaokul ve ilkokul olmak üzere toplam 31 şubede, 46 öğretmen ve 801 öğrenciyle birlikte tam gün olmak üzere eğitim-öğretim faaliyetlerine devam ettikleri bilgisini veren Müdür Ermiş, okulda bir de Z-Kütüphane bulunduğunu belirtti. Gedikkaya Ortaokulu’nda öğretmenler odasında, öğretmenlerle de bir araya gelen Vali Karahan, bir süre sohbet ederek eğitim öğretim faaliyetleri hakkında öğretmenlerden bilgi aldı. Vali Karahan, öğretmenlerden; öğrencileri hayata en iyi şekilde hazırlamak, bilgiyle donatmak, iyi birer insan olarak yetişmek için üzerlerine düşen sorumluluğu, özveriyle yerine getirmelerini istedi. Öğretmenlerle yaptığı sohbetin ardından sınıfları gezen Vali Karahan, ders içi aktiviteleri izledi. Vali Karahan, öğrencilere kitap okumayı alışkanlık haline getirmeleri, kendilerini yetiştirmek ve geliştirmek için bol kitap okumaları tavsiyesinde bulundu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"