Sanayi Sitesi Esnafından Vali Karahan’a plaket

http://www.giresunhaberci.com/wp-content/uploads/2016/12/plaket.jpg
http://www.giresunhaberci.com/2016/12/23/sanayi-sitesi-esnafindan-vali-karahana-plaket/
Büyük Sanayi Sitesi İşletme Kooperatifi ve Madeni Sanatkârlar Odası Yönetim Kurulu Üyeleri, Vali Hasan Karahan’a teşekkür ziyaretinde bulundu.
Organize Sanayi ve Büyük Sanayi Sitesindeki yolun asfaltlama çalışmaları ve büyük sanayi sitesi içerisindeki yolda gerçekleştirilen parke çalışmalarına verdiği desteklerden dolayı sanayi sitesi esnafları adına Vali Karahan’a teşekkür eden Büyük Sanayi Sitesi İşletme Kooperatifi Başkanı Muammer Usta, Vali Karahan’a plaket takdim etti. Giresun’a ekonomisine kayda değer bir katma değer sağlayan sanayi sitesi esnafının sorunlarını görmezden gelemezdik diyen Vali Karahan, ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti ifade ederek, kendisine takdim edilen plaket için Başkan Usta’ya teşekkür ederek, sanayi sitesi esnafına bol kazançlar diledi.
Ziyarette; Büyük Sanayi Sitesi Kooperatifi Başkanı Muammer Usta ve yönetim kurulu üyeleri, Madeni Sanatkarlar Odası Başkanı Regaip Aksoy ve yönetim kurulu üyeleri ile Sanayi esnaflarından İl Genel Meclis Üyesi Çetin Çakıroğlu’da hazır bulundu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"