Güzel Sanatlar Fakültesi’nin geleceği konuşuldu

Giresun Üniversitesi Rektörü Prof. Dr Cevdet Coşkun, Görele Güzel Sanatlar Fakültesi’nde sivil toplum kuruluşlarıyla bir araya gelerek fakültenin geleceğine yönelik değerlendirmelerde bulundu. Görele Güzel Sanatlar Fakültesi’nin dekan ve bazı öğretim üyelerinin istifasının ardından kapatılacağı yönündeki iddialarla ilgili ilçe halkını bilgilendiren Rektör Prof. Dr. Cevdet Coşkun, söylentilerin asılsız olduğunu ifade ederek fakültenin daha da güçlendirileceğini söyledi. Rektör Coşkun yaptığı açıklamada “Benim tek bir amacım var; bu okulu güçlendirmek. Öncelikle bu güne kadar bu okulun bu hale gelmesine katkı sağlayan herkese teşekkür ediyoruz. Bundan sonra daha iyisini yine hep birlikte yapacağız. Şuanda fakültemizin iki bölümünde 10 tane öğretim üyemiz var.

Bu çok iyi bir rakam. Bu hocalarımın hiç birinin buradan gitmesini istemiyorum. Gitmeyin beraber çalışalım. 10 arkadaştan ikisi Rektör ukdesinde olan bir görevlendirmeyle Görele’ye gönderdik. YÖK’ten 3 tane öğretim üyesi daha önümüzdeki hafta ilana çıkacak ve yılbaşına kadar öğretim üyesi gelecek. Ben rektör olmadan önce Görele Güzel Sanatlar Fakültesi’ne gelen Prof. Dr. Osman Altıntaş ve ekibi istifa etmek istediler ben bu arkadaşların istifasını almadım ve kalmalarını istedim ama ikinci kez idareyi zora sokmak için istifa ettiler, ben de onayladım. Bu fakültenin biz gelmeden öncede burada bir tabelası vardı, bizden sonrada var olacak" dedi.
Rektör Coşkun açıklamasının ardından toplantıya katılanların sorularını cevapladı. Soru cevap şeklinde geçen bölümde ise zaman zaman tartışmalı anlar yaşandı.
Düzenlenen bilgilendirme toplantısında ayrıca Öğretim Görevlisi Betül Yetkin Gülmez ve Yard. Doç. Dr. İzzet Yücetoker tarafından mini keman ve piyano konseri verildi.

Bekir Öztürk

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"