Kocaeli Giresun Tanıtım Günleri başladı

Vali Hasan Karahan, Kocaeli’nde düzenlenen “Giresun Tanıtım Günleri” etkinliğinin açılışına katıldı. Giresun Valiliğinin himayelerinde, Kocaeli Giresun Dernekleri Federasyonunun organizasyonu ile Giresun Belediyesi, Giresun Üniversitesi, Giresun Sanayi ve Ticaret Odası ile Fiskobirlik’in katkılarıyla 15 Ekim Cumartesi gün İzmit Perşembe Pazar alanında start alan “Giresun Tanıtım Günleri” coşkulu bir kalabalığın katılımıyla başladı.

Bu yıl 2’incisi düzenlenen Giresun Tanıtım Günlerine; Kocaeli başta olmak üzere İstanbul, Bursa gibi çevre illerde yaşayan Giresunluların yanı sıra diğer illerden vatandaşlar da akın etti. Açılışta konuşan Vali Karahan, “Memleketinin sevgisini kaybetmemiş hemşerilerimi öncelikle en içten duygu ve düşüncelerle selamlıyorum. Buraya sizlerin heyecanına ortak olabilmek adına geldim. Bursa’dan, Sakarya’dan, İstanbul’dan ve tabi ki İzmit’ten toplanıp gelen hemşerilerime çok teşekkür ediyorum, bizi burada yalnız bırakmadınız” dedi.

GİRESUN GÜNLERİNDE 50’DEN FAZLA STAND, 8 KARADENİZ SANATÇISI YER ALACAK

Karadeniz’in tanınan ve sevilen 8 sanatçısının sahne alacağı belirtilen organizasyon; 15-18 Ekim tarihleri arasında, her gün 10.00 - 21.00 saatleri arasında Perşembe Pazarı alanında Milli İrade Meydanı"nda devam edecek.

Giresun Valiliği, Giresun Belediyesi, Giresun Üniversitesi, Fiskobirlik, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Fındık borsası başta olmak üzere, ilçe ve yöresel ürün stantlarının da bulunduğu yaklaşık 50 standın yer aldığı etkinlikte Giresun’a özgü ürünlerin tanıtımı ve ikramları yapılacak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"