TEDES’ten yediği cezalar canından bezdirdi

Espiyeli Fazıl Parçal, Çorum"un Osmancık ilçesinde 3. ayda arabasına kesilen radar cezalarının 8. ve 9. aylarda farklı tarihlerde gelmesine anlam veremiyor.  

Espiyeli Fazıl Parçal, Çorum"un Osmancık ilçesinde 2016 yılının 3. ayında arabasına kesilen radar cezalarının 8. ve 9. aylarda farklı tarihlerde gelmesine anlam veremiyor. İstanbul’dan Giresun’a geçtiğimiz Mart ayında gelirken Çorum’un Osmancık ilçesine geçen Fazıl Parçal, TEDES ile aynı saat, aynı tarih ve 3, 7, 8 saniye arayla 3 farklı alanda kendisine kesilen cezayla şok oldu. Yaklaşık Bin Lira ceza kesilen Parçal’a bu cezalar 8 ve 9. aylarda farklı tarihlerde adresine geldi. Kendisine yazılan cezaların kasten yazıldığını iddia eden Parçal, bunun sebebinin ise yol uygulamasında tartıştığı polis memurunun olduğunu söyledi.

“ARACIMI OSMANCIKTA YAKACAĞIM”

“İlk olarak 199 TL bir ceza geldi, ben onu normal karşıladım ama cezaların arkası kesilmedi” diyen Parçal, "İlk cezadan sonraki ay ise her hafta postacı bana bir tane ceza tebliği getiriyor. Emekli bir insanım ben nereye kadar bu ceza gelecek? Ben ne yapayım? arabamı mı satayım? Ve artık karar aldım Osmancık Emniyeti önünde basın açıklaması yapıp arabamı orada yakacağım. Ben bu cezaları kasti olarak yazıldığını tahmin ediyorum, çünkü bana gönderilen resimler hep aynı resim ama adresi değişik gösterip bana bunu ısıtıp ısıtıp gönderiyorlar. 5.20’de başlamış benim cezam ve 3’er 7’şer ve 8’er saniye arayla beraber kesilmiş ve aynı saat içerisinde aynı tarihte üç farklı yerde ceza yedim” diye konuştu. Cezalarını ödeyen Parçal ise acaba tekrar ceza gelir mi korkusu ile postacı gördüğü yerde yolunu değiştirdiğini ifade etti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"