GRÜ’DEN CANİKLİ’YE FAHRİ DOKTARA

Giresun Üniversitesi Senatosu tarafından fahri doktora beratı verilen Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli beratını düzenlenen akademik yıl açılış töreninde aldı.

Giresun Üniversitesinin kuruluşunda en büyük katkıyı veren isimlerin başında gelen Canikli ödülünü aldıktan sonra yaptığı konuşmasında” Bu ödül benim için çok anlamlı, bu ödüle beni layık görenlere şükranlarımı sunuyorum” dedi.

Giresun Üniversitesi Senatosu tarafından fahri doktora beratı verilen Giresun Milletvekili ve Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli dün üniversitenin 2016-2017 akademik yıl açılış töreninde bu ödülünü aldı.  GRÜ Güre Yerleşkesi Şehit Ömer Halisdemir konferans salonunda düzenlenen törene Milli Eğitim bakanı İsmet Yılmaz da katıldı.  Fahri doktora beratını GRÜ rektörü Prof. Dr. Cevdet Coşkun’un elinden alan Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli, yaptığı kısa teşekkür konuşmasında” Bu ödül benim için çok önemli ve anlamlı hayatımın en anlamlı ödülünü aldım” dedi. Rektör Coşkun tarafından Canikli’ye fahri doktora olduktan sonra cübbesi giydirildi.

“ÜNİVERSİTENİN SORUNLARINI BİLİYORUM”

Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli, Giresun Üniversitesinin kuruluşundan bugüne kadar geçen süreci hızlı adımlarla attığını 3500 öğrenci ile başlayan üniversitede bugün 30 bini aşkın öğrenci bulunduğunu belirterek, “Elbette ki sorunlar var ve biz bunları hızlı biçimde çözmek için uğraşıyoruz, yakında 1000 kişilik öğrenci yurdu tamamlanacak bunu diğerleri de takip edecek” dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"