HEM'den yağlı boya resim sergisi

Giresun Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğümüzce düzenlenen Yağlıboya resim sergisi Can Akengin Sergi Salonunda açıldı. 2014-2015 Eğitim Öğretim yılında Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünce açılan yağlıboya resim kursundaki kursiyerler tarafından yapılan tabloların sergilendiği serginin açılışında konuşan Giresun Halk Eğitim Merkezi Müdürü Harun Karabürk, “2014 yılı Ekim ayında 368 saat ve üç grup olarak düzenlediğimiz Yağlıboya Resim Kurslarımızda 86 kursiyerle eğitimlere başlanmıştır. Bu eğitimlerde temel sanat eğitimi sonrası kara kalem çalışmaları ile devam edilmiş ve kursiyerlerimiz birazdan göreceğimiz düzeyde yağlıboya eserleri çıkaracak seviyelere ulaşmışlardır. Yedi ay gibi kısa bir sürede resim sanatında bu kadar kaliteli ürünler üretmek gerçekten de kolay değildir. Ama kursiyerlerin ve öğretmenimizin özverisi bir araya gelince ortaya çok güzel eserler çıktı. Kurum olarak bizim amacımız bu eğitimleri daha geniş kitlelere ulaştırmaktır. Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü olarak 2051 farklı programda kurslar düzenleyebilmekteyiz. Mutlaka size göre de kurslarımız vardır diyor ve sizleri de kurslarımıza katılmaya davet ediyorum” şeklinde konuştu. Konuşmanın ardından serginin açılış kurdelesi Vali Yardımcısı Barış Demirtaş ve beraberindekiler tarafından kesildi. Sergiyi gezen Vali Yardımcısı Demirtaş ve beraberindekiler, tabloları beğeniyle inceledi. Sergi 3 gün boyunca açık kalacak. Açılışa Vali Yardımcısı Barış Demirtaş’ın yanı sıra Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt, Halk Eğitim Merkezi yöneticileri ve davetliler katıldı.



HEM'den yağlı boya resim sergisi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"