Espiye HEM’den göz kamaştıran yıl sonu sergisi

Espiye Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü ilçe merkezinde yıl sonu sergisi açtı. Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü bünyesinde 2014–2015 Eğitim ve Öğretim yıl sonu sergisi muhteşem törenle açıldı. Espiye Halk Eğitim Merkezi (HEM) Müdürlüğü’nde öğrenim gören kursiyerlerin yıl içerisinde el emeği, göz nuru dökerek hazırladığı eserler, açılan bir karma sergi ile ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. HEM Merkezi Müdürü Melike Ünver, “58 branşta 121 kurs açıldığını, bunlardan 707 kursiyerin erkek,1478 kursiyerin bayan olmak üzere 2185 kursiyerin katıldığını, bu kurslarda 39 usta öğreticinin görev yaptığını belirtti. Belediye Başkanı Mustafa Karadere, Milli Eğitim faaliyetleri içerisinde yaygın ve örgün eğitim kurumu olan Halk Eğitim Merkezlerinin önemli bir görev üstlendiğini söyledi. Halk Eğitim kursuna katılanlara, serginin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür eden Espiye Kaymakamı Osman Bilgin’de,  “Halk Eğitim Merkezinin bu tür kurslarla, sosyal çalışmalarla ve farklı etkinliklerle kadınlarımıza ulaşmasını takdirle karşılıyoruz. Çağın ve teknolojinin istek ve ihtiyaçlarına da cevap verebilmek için ilçe merkez ve köylerde farklı dallarda kurslar açarak kursiyerlerimize yardımcı oluyoruz” dedi.



Espiye HEM’den göz kamaştıran yıl sonu sergisi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"