Batlama Orhaniye Köyü'ne Kamp Eğitim Merkezi gündemde

Batlama Orhaniye Köyünde daha önce  27 bin 605 metrekare arazi üzerinde bulunan dinamit deposunun kaldırılması üzerine, mevcut araziye Kamp Eğitim Merkezi yapılması için girişimler başlatıldığı öğrenildi.

Konuya eğilen Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli ile Vali Hasan Karahan’ın sözü edilen arazi üzerine Kamp Eğitim Merkezi yapılması için gerekli  girişimlerde bulunduğu belirtildi.

Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü’ne Kamp Eğitim Merkezi’nin 2015 yatırım programına alınması için yazı yazıldığı da öğrenildi.

Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli’nin tesisin yapılması için gereken girişimleri yapacağı ve konuyu takip edeceği kaydedildi.



Batlama Orhaniye Köyü'ne Kamp Eğitim Merkezi gündemde

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"