Espiye HEM’den eğitim çalışmaları

Espiye Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından 2014-2015 eğitim ve öğretim yılında özellikle köylerde bulunan okullarda eğitim gören 8. sınıf öğrencilerinin velilerine yönelik eğitim çalışmaları düzenledi. Bu eğitim çalışmalarının temel amacı, Teog sınavına girecek olan öğrencilerde; verimli ders çalışma alışkanlığı oluşturmak, belirten Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Melike Ünver, “Ergenlik dönemine giren çocuklarda aile içi iletişim ve duygusal gelişimleriyle ilgili yaşanabilecek sorunlar konusunda aileleri bilinçlendirmek, olumlu ve olumsuz alışkanlıkların kazandırılmasında dikkat edilecek konuları paylaşmak, çocuğun duygusal gelişimi ve ailenin tutumları olarak planlandığını kaydetti. Ünver,8 eğitim bölgesinde yapılan bu eğitim çalışması velilerden yoğun ilgi gördüğünü bildirildi. Eğitmen Şahika Köksal ve Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Melike Ünver’in aktif olarak katıldığı eğitim çalışmaları Espiye’de bundan sonra daha da çoğaltılarak yapılacağı belirtildi. Güzelyurt köyü, Yeniköy, Direkbükü, Avluca, Ericek, Soğukpınar, Atatürk ortaokulu, Hasan Ali Yücel ortaokulunda Eğitim çalışması yapıldığını ifade eden Ünver, Ayrıca Hasan Ali Yücel ortaokulu ve Cibril ortaokulunda da bu amaçla 8 adet kurs açılmış, bu kurslar hem ailelere hem de öğrencilere yönelik olarak planlanmıştır. Eğitim öğretim yılı bitene kadar da aktif olarak devam edecek olan bu kurslar gerek rehber öğretmeni bulunmayan bu okullarımızın rehberlik hizmetlerini yürütmeye katkı sağlamış, gerek velilerde çocukları arasındaki iletişimde çok faydalı olduğunu, bu eğitim ve öğretim yılında ilk olarak başlatılan bu çalışmalar, önümüzdeki eğitim ve öğretim yılında daha da genişletilecek, hatta yaz tatilinden başlayarak yapılacak planlama doğrultusunda  7-8 sınıf öğrencilerimize ve bu öğrencilerin ailelerine yönelik yönlendirme çalışmaları yapılacaktır” dedi.



Espiye HEM’den eğitim çalışmaları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"