Bilişim ve Teknoloji Sınıfı açılıyor

Giresun Üniversitesi Gazipaşa Yerleşkesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu’nda Mobil Bilişim Teknoloji Sınıfının açılacağı belirtildi. Hayat Boyu Eğitim ve Kişisel Gelişim Derneği’nin, Bilişim Mobil Yazılım Trendi Projesi kapsamında açılacak olan Mobil Bilişim Teknoloji Sınıfında Android ve IOS Mobil Programlama eğitimleri verilecek.


Proje ve Bilişim Teknoloji sınıfıyla ilgili bilgi veren Dernek Başkanı ve Proje Yasal Temsilcisi Rahman Çakır;  “Proje kapsamında Üniversitemize ve Milli Eğitim Müdürlüğümüze eğitim-öğretim kurumlarında görev yapan 21 öğretmen, öğretim elemanına 90’ar saatlik IOS Programlama ve Android Programlama eğitimlerini İstanbul’da faaliyet gösteren özel bir firmadan hizmet alarak Giresun’da verdik.  Üniversitemizden 4 öğretim elemanı IOS, 4 öğretim elemanı Android eğitimine katıldı. Böylece meslek liselerimizde ve üniversitemizde öğrencilerimizin yeni trend olan mobil programlama ile mobil cihazlara(akıllı telefon, tablet bilgisayar vb.) program geliştirmeyi öğrenecekleri uzman eğitimciler yetiştirdik. Üniversitemiz TBMYO, Türkiye’de ilklerden sayılacak olan Mobil Programlama Dersini bu yıl Bilgisayar Programcılığı bölümünde öğrencilere okutacaktır. Android ve IOS Mobil Programlama eğitimlerini vermek üzere proje kapsamında satın alınan dizüstü bilgisayarlardan oluşan Mobil Bilişim Teknoloji Sınıfının açılışı Çarşamba günü 14.00’te Giresun Üniversitesi Gazipaşa Yerleşkesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu’nda gerçekleştirilecektir yapılacaktır” dedi.



Bilişim ve Teknoloji Sınıfı açılıyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"