Liseleri geziyorum mesleğimi seçiyorum

Giresun Cumhuriyet Ortaokulu 8. Sınıf öğrencileri hangi liselere tercih yapmaları için Giresun’da farklı okullara gezi düzenlediler. Giresun Fen Lisesi, Keşap Fen Lisesi, Sosyal Bilimler Lisesi, Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi, Yeşil Giresun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (Turizm Otelcilik Lisesi), Hamdi Bozbağ Anadolu Lisesi, Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (Sağlık Meslek Lisesi), Mimar Sinan Anadolu Lisesi´ne okulun öğrenci ve öğretmenleri gezi düzenlemiştir. Okul Müdürü Özdemir İnanç, “Okulumuz 8.sınıf öğrencileri eğitim-öğretim yılı sonunda yapacakları TEOG öncesi lise tercihleri için fikir edinmek üzere Giresun’da lise ve dengi okulları ziyaret ettiler. İlgili okulların rehber öğretmenleri öğrencilerimize liseleri hakkında bilgiler verip sunum yaptılar. Çok yararalı olan bu geziler sayesinde böylece öğrencilerimiz tercih edecekleri okulları önceden tanıma fırsatı bulmuş oldular” dedi.



Liseleri geziyorum mesleğimi seçiyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"